Tuesday, July 25, 2006

Καλοκαιρι

Καλοκαιρι…Εποχη συνυφασμενη με ξεγνοιασια, ξεκουραση, διακοπες, ανεμελια. Δεν ξερω αν αυτα ισχυουν για σας, για μενα παντως οχι. Ποτε δεν καταφερα να ειμαι πραγματικα ανεμελος και ξεγνοιαστος, ουτε καν στις διακοπες. Απορω πως γινεται να αφηνεις πισω τα καθημερινα προβληματα, να αποστασιοποιεισαι απολυτα, και μετα να επιστρεφεις. Λες και πατας ενα κουμπι και ξαφνικα ολα οσα σε απασχολουν παυουν να υπαρχουν για 15-20 μερες. Αυτο δεν ισχυει για μενα. Φυσικα ειχα χρονιες που περασα φανταστικα αλλα το μυαλο εκει, κολημενο σε σκεψεις που δεν οδηγουν πουθενα και ποτε τελειως ανεμελο.

Μια φιλη ειπε καποτε οτι τα προβληματα παντα υπαρχουν, δεν χρειαζεται να τα ξεπερασεις, αρκει να τα προσπερασεις, εστω για λιγο. Ουτε αυτο καταφερα, κι οπως φαινεται ουτε θα το καταφερω ποτε. Πρεπει να εισαι λιγο αναισθητος, νομιζω, και να μην πολυσκεφτεσαι. Κι εγω σκεφτομαι πολυ. Καποτε το θεωρουσα καλο αυτο αλλα αν με ρωτησετε τωρα δεν ειμαι σιγουρος για την απαντηση.

Φετος δεν εχει διακοπες για μενα. Πρωτη χρονια στο εξωτερικο και τρεχω σαν μαυρος απο την δουλεια αλλα και την προσπαθεια να στρωσω και να προσαρμοσω την ζωη μου εδω. Σε κανα μηνα θα τελειωσω και με τις μετακομισεις και θα εγκατασταθω στην Svinninge. Να εχω επιτελους ενα σπιτι ως βαση γιατι ολο αυτο το διαστημα εμοιαζα με τσιγγανο – αλλαξα 5 σπιτια σε 8 μηνες!

Καλο καλοκαιρι να εχουμε, κι οσο για μενα, ελπιζω να ξεκλεψω καμια βδομαδα τον Οκτωμβρη, να παω Θεσσαλονικη, να παρω μια δοση πατριδας, ν ανεβει λιγο το ηθικο.

5 Comments:

Blogger Adomiel said...

Καλημέρα... :-)

Λες να με βοηθήσει και μένα μια βόλτα από τη Θεσσαλονίκη για ν' ανέβει το ηθικό μου; ή είναι γενναιόδωρη μόνο με τους γηγενής; :-(

3:06 AM  
Blogger ONOMATODOSIA said...

geia.
diakopes den einai mono ... ellada.

e3w eimai ki egw .germania.
oloi mas ligo polu zoume me to ...ax elladitsa.

uparxoun ki alla omorfa merh.
kalo dradu na xeis

3:47 PM  
Blogger prigkipas said...

adomiel: Καθε πολη ειναι γενναιοδωρη με τους γηγενεις της - αλλα δεν το ξερουν...

onomatodosia: Φυσικα διακοπες δεν ειναι μονο Ελλαδα. Φυσικα υπαρχουν κι αλλα ομορφα μερη. Στην Θεσ/νικη ομως εχω οικογενεια και φιλους, πουθενα αλλου. Οποτε...

2:32 PM  
Blogger ONOMATODOSIA said...

katalaßa.ok.
na peraseis kala

3:12 PM  
Blogger Кроткая said...

Αγαπητέ μου Πρίγκηψ, πέρασα να υποβάλω τα σέβη μου.

Σε καταλαβαίνω που δεν μπορείς να κατεβάσεις διακόπτες, κι εγώ έτσι ήμουν, αλλά φέτος για πρώτη φορά το κατάφερα. Επί τρεις εβδομάδες, δεν σκέφτηκα ούτε μια στιγμή τι με περίμενε στην έδρα μου. Και ένιωσα πολύ καλύτερα. Ψυχαναγκάστηκα, είπα στον εαυτό μου "δεν θα το κάνεις", έτσι απλά! Και δούλεψε.

Επίσης, μιας και πέρασα για πρώτη φορά από δω και διάβασα και τα παρελθόντα, έχετε και στη Δανία Ζηλανδία; Κι εμείς έχουμε στη γειτονιά μας, στην Ολλανδία!

Κι ακόμη, αυτοί που σε θυμήθκαν τώρα που έφυγες, μπορέι να έχουν και ωφελιμιστικούς λόγους: να κάνουν τσάμπα ταξειδάκι. Εμένα μου συνέβη.

Συγγνώμη που τα λέω όλα μαζί, αλλά είπα να μην αφήσω διαφορετικά σχόλια σε παλιά ποστ.

Πολλά φιλιά

11:15 AM  

Post a Comment

<< Home