Tuesday, May 09, 2006

Σκατα 2

Κανω την διαδρομη Holbaek-Hedesusene καθημερινα, λογω δουλειας. 46χλμ αποσταση μεταξυ τους, δηλαδη 92χλμ συνολικα. Ηφυση τριγυρω, πανεμορφη. Ολο δαση, λιμνουλες και κυριως καταπρασινα χωραφια. Κι οχι νεκρη φυση. Γεματη ζωη. Βαρεθηκα να βλεπω φασιανους, λαγους και πιο αραια ελαφια. Μπηκε πλεον κι η ανοιξη για τα καλα κι ειναι ολα ανθισμενα. Σαν παραμυθι.

Οι αγροτες εχουν αρχισει να ετοιμαζουν τα χωραφια τους. Οργωνουν και ριχνουν κοπρια. Πολυ κοπρια. Πολυ μποχα. Ωρες ωρες πνιγομαι κι οταν ανασαινω νιωθω την μποχα να μου καθεται στον λαιμο. Ηταν αναγκη να νοιαζονται τοσο πολυ για το περιβαλλον? Τι απεγιναν τα παλια καλα χημικα-δηλητηρια γαμωτο?

3 Comments:

Blogger lemon said...

Παπαπαπαπα, μα τι γκρινιάρης...θέλει πάντα το ανάποδο απ αυτό που έχει...μα, στην ελλάδα μεγαλώσατε πρίγκιψ μου???
Φιλάκια!
:)))

12:50 PM  
Blogger prigkipas said...

lemon:λες να ειμαι γκρινιαρης και να μην το καταλαβα?

chanana:πραγματι...

konstantinos:αν ηταν τα γουρουνοτροφεια,θα μυριζε ολο τον χρονο κι οχι μονο τωρα.Ριχνουν την κοπρια οχι μονο οπως την ξερουμε αλλα και σε μορφη σπρει, γι αυτο κι η μποχα απλωνεται τοσο.Μου το ειχαν πει αλλα σημερα το ειδα και με τα ματια μου.Καυσαεριο και παλι καυσαεριο :-)

3:12 PM  
Blogger J. said...

Κι άλλος ΄Ελληνας στη Δανία o Πρίγκηπας; Πριν από δύο λεπτά διάβαζα για τον Konstantinos που μένει στο Sonderborg. Τί γίνεται ρε παιδιά, ετοιμάζετε αποικία; Πάντως εσύ είσαι τυχερός που βρίσκεσαι στην καταπληκτική Κοπεγχάγη...

3:43 PM  

Post a Comment

<< Home