Saturday, May 13, 2006

Περιεργεια

Περιεργος που ειναι ο κοσμος, ρε παιδι μου. Κυριολεκτικα και μεταφορικα. Τωρα που ξενιτευτηκα με θυμηθηκαν ολοι. Συγγενεις, γειτονες, παλιοι γνωστοι, διαφορα ατομα που δεν εδωσαν ποτε σημεια ζωης οσο ημουν Θεσσαλονικη, -οπως κι εγω, μη λεμε μονο για τους αλλους…- δεν εδειξαν ποτε ενδιαφερον να παρουν ενα τηλεφωνο, να πουν μια κουβεντα, ενα γεια ρε αδερφε, ενα χρονια πολλα σε γιορτη ή γενεθλια, ενα καλη χρονια, ενα καλο πασχα,κατι τελος παντων,οτιδηποτε.

Τωρα ολοι ρωτανε πως ειμαι, πως τα παω κλπ. Περιεργο μου φαινεται και ανειλικρινες. Γιατι ρε ανθρωπε, εσυ που ποτε δεν ειχες επαφη μαζι μου, ξαφνικα με θυμηθηκες μολις ξενιτευτηκα? Ο μονος λογος που βρισκω εγω ειναι η περιεργεια. Η κακως εννοουμενη περιεργεια, η αφορμη για κουτσομπολιο, ο συγκαλυμμενος κατινισμος πισω απο δηθεν ενδιαφερον. Εισαι περιεργος? Κακως!

Ενταξει, δεν λεω… Δεν ειναι ολοι στο ιδιο καζανι, υπαρχουν και καλοπροαιρετοι αλλα πως να το κανουμε, το ολο σκηνικο μου μυριζει ασχημα (βλ. προηγουμενο ποστ,χα!). Γι αυτο, μανα, οποιος σε ξαναρωτησει γιατι εφυγε εξω ο Νικολας, να του πεις επειδη κουραστηκε απο την ανειλικρινεια και την ψευτια στις ανθρωπινες σχεσεις...

3 Comments:

Blogger Eleni said...

Mην ανησυχείς, θα περάσει.
:-) Bέβαια, κάθε φορά που θα επιστρέφεις (για περισσότερο από 2 εβδομάδες -είμαι 4 wks Ελλάδα και το ζω άλλη μια φορά) θα σε "ξαναθυμούνται" και θα το ξαναζείς όλο αυτό! Επίσης, θα διαπιστώσεις πώς άπειροι (για Λονδίνο, για Δανία ίσως να είναι λιγότεροι) άνθρωποι μπορούν και αυτοπροσκαλούνται σπίτι σου.
:-)

7:33 AM  
Blogger prigkipas said...

konstantinos:Τα ιδια Παντελακι μου, τα ιδια Παντελη μου... :-)

chanana:Το ξερω σανανα. Ειναι ενας απο τους λογους που με θυμουνται καποιοι αλλα, νομιζω, ο κυριως λογος των περισσοτερων ειναι η ευκαιρια για κουτσομπολιο. :-)

eleni:Πολυτιμη η εμπειρια σου. Θα την χρησιμοποιησω για αυτοπροστασια. ;-)

12:39 AM  
Anonymous Anonymous said...

This is very interesting site... Sex women with women Tricity dishwashers Rent mazda rx8 california cabinet door style Library bookcases with ladder Playmate bikinis pics 1 800 contact contact lenses coupon Mature brunette wife call center outsourcing Order cheap wellbutrin will ritalin show up in urine test secured credit card verses unsecured credit card Liposuction doctor chicago Greensboro call centers telemarketing call center fenny stratford Debt+settlement+business

10:29 AM  

Post a Comment

<< Home