Monday, May 01, 2006

Κυριαρχο ειδος


Κοιταζω τον εαυτο μου στον καθρεπτη κι απορω.

Δηλαδη τωρα εγω ειμαι το κυριαρχο ειδος πανω στην γη?

Το πλεον εξελιγμενο ον?

Το ανωτατο θηλαστικο?

Το αποτελεσμα εξελιξης εκατομμυριων ετων?

Ο πλεον εξελιγμενος νους του πλανητη?

Τοτε γιατι νιωθω μαλακας τοσο συχνα?

Γιατι πνιγομαι σε καθημερινες μικροπαπαριες?

Γιατι δυσκολευομαι να χαρω?

Πως γινεται η ζωη συνεχως χειροτερη?

Τι κανει τις στιγμες πραγματικης ευτυχιας ολο και λιγοτερες?

Γιατι χανω την ουσια?

Πως κανω την την ζωη πολυπλοκοτερη αντι για απλουστερη?

Εχει γυρισμο ή ειμαι σε μονοδρομο?

Κυριαρχο ειδος?

Ανωτατο θηλαστικο?

Σκατα στα μουτρα μου.


Υ.Γ. :Σημερα εχω τις μαυρες μου και αυτομαστιγωνομαι.

2 Comments:

Blogger prigkipas said...

Αστα να πανε.Δουλευα σαν μαυρος.

5:44 AM  
Blogger prigkipas said...

παρακαλω σανανα...

9:30 AM  

Post a Comment

<< Home