Sunday, April 23, 2006

Πασχα

Οι Ελληνες της Δανιας εχουν αυξηθει απο τον περασμενο Νοεμβριο τουλαχιστον κατα εναν. Ολο αυτο το διαστημα δεν μου ελλειψε ιδιαιτερα η πατριδα. Περισσοτερο μου ελλειψε η δυνατοτητα να μιλαω ελληνικα , να μπορω να συννενοηθω στην μητρικη μου γλωσσα. Κι οι φιλοι μου κι οι στενοι συγγενεις. Σημερα ομως ειναι η πρωτη φορα που ενιωσα μια μεγαλη ελλειψη για κατι αλλο. Το Πασχα.

Εδω σημερα ειναι μια συνηθισμενη Κυριακη. Τιποτα το ιδιαιτερο. Φερνω στο μυαλο μου τον επιταφιο , την ανασταση , τα κοκκινα αυγα , το κατσικακι στην σουβλα , ουζακι , κρασακι , ολα αυτα μαζι , μικρα και μεγαλα , που συναποτελουν το Πασχα. Οχι , δεν ειμαι κανενας φανατικος οπαδος της εκκλησιας. Πολλες φορες δεν κοινωνησα , δεν νηστεψα , δεν πηγα στην ανασταση , ειδικα τα τελευταια χρονια , κι ακομα λιγοτερες φορες πηγα στον επιταφιο. Αρκετες φορες δεν ψησαμε κατσικι στα καρβουνα. Ηταν ομως ολα διπλα μου , με τυλιγε η αυρα τους , ενιωθα την ατμοσφαιρα ακομα κι αν ημουν απων. Ηταν κατι γνωριμο , ελληνικο. Κατι που ανηκε και σε μενα. Κατι που αν εκανα ενα βηματακι γινομουν μερος του.

Τωρα παει. Μονο σε τιποτα διακοπες θα το ξαναδω. Γι αυτο σας λεω… Χαρειτε αυτο που εχετε ρε σεις. Κι αν η διαθεση σας δεν ειναι αυτη που θα θελατε , για να χαρειτε οπως πρεπει αυτες τις μερες , μη χαλιεστε. Στο κατω κατω ειναι τοσο σπανιο πια να εχει κανεις την τελεια διαθεση. Γι αυτο χαλαρωστε , διασκεδαστε , γελαστε , πιειτε και....

Καλο Πασχα

2 Comments:

Blogger NinaC said...

Καλώς σας βρήκαμε!

:)

12:13 PM  
Blogger prigkipas said...

Νασαι καλα doll

Κωστα κι εγω δεν ξερω να υπαρχει οργανωμενη ομογενεια.Το μονο που βρηκα ως τωρα ειναι το www.melina.dk .Ελληνες εχει αρκετους κυριως Κοπεγχαγη, οπου υπαρχουν αρκετα ελληνικα εστιατορια.

7:56 AM  

Post a Comment

<< Home