Sunday, December 31, 2006

νεο ετος

Δεν θελω τιποτα απο το νεο ετος. Τοσα χρονια οτι κι αν ευχηθηκα, οχι μονο δεν πραγματοποιηθηκε αλλα μου ηρθαν τα εντελως αναποδα. Φταιω κι εγω αλλα τουλαχιστον ξερω οτι προσπαθησα να τα καταφερω. Ομως κατι, καπου παντα σκαλωνε. Δεν ξερω γιατι. Ισως τελικα να ναι δυσκολο να ρθουν βολικα τα πραγματα στις μερες μας. Πρεπει να συμπεσουν πολλες συγκυριες μαζι. Ν αποφυγεις τα λαθη. Να σαι λιγοτερο αυθορμητος, λιγοτερο ανθρωπος. Αλλα και παλι οτι κι αν κανεις, θα εξαρτασαι κι απο τις ενεργειες των αλλων. Κι η μοναδικη χρονια που πετυχα το φλουρι αποδειχτηκε τελικα η χειροτερη μου. Οχι, δεν θελω τιποτα απο το νεο ετος. Μονο να μ αφησει στην ησυχια μου.

2 Comments:

Blogger ONOMATODOSIA said...

geia sou prigkipas.etsi akrißws!

5:16 AM  
Blogger Adomiel said...

Τώρα τι να σου πω; πάντως όπως περιγράφεις τη ζωή σου, δε μου φαίνεται κι άσχημη... το αντίθετο θα έλεγα... μήπως απλά ευχόσουν λάθος πράγματα; :-)

αποφεύγω να σου ευχηθώ όπως βλέπεις για να μη με "πάρουν" τίποτα ...σκάγια! ;-)

Θα σου πω στη συνέχεια...!

3:28 PM  

Post a Comment

<< Home